Obsługa klienta

Grupa Linx oferuje wsparcie klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku w zakresie m.in. montażu, inżynierii oraz usługi Remote Hands & Eyes. Dzięki temu nasi klienci mogą skorzystać z optymalnego wsparcia swojej infrastruktury TIK. Nasi certyfikowani eksperci techniczni pomogą w rozwiązaniu wszelkich problemów związanych z przechowywaniem, przesyłaniem i przetwarzaniem danych.

 

Usługi Grupy Linx

Zespół obsługi klienta to pierwszy punkt kontaktowy dla klientów. Zespół bada zgłoszone problemy i pomaga klientom w ich rozwiązaniu. W przypadku bardziej technicznie zaawansowanych problemów zostanie zaangażowane centrum obsługi sieci Grupy Linx. Podstawową funkcją centrum jest monitorowanie całej sieci, konserwacja oraz zapewnienie klientom pomocy technicznej w rozwiązywaniu problemów drugiego i trzeciego poziomu.

Zespoły obsługi klienta oraz centra obsługi sieci znajdują się w Moskwie (Rosja) i Tallinie (Estonia). Wszyscy członkowie zespołu biegle posługują się językiem angielskim oraz językiem miejscowym. Dzięki temu mogą porozumieć się w jasny i skuteczny sposób z klientem oraz odpowiedzieć na wszelkie jego pytania.

 

  • Usługi inżynieryjne, montażowe i pomocnicze
    Nasi doświadczeni i wykwalifikowani inżynierowie mogą zamontować, sprawdzić oraz przygotować wszelkie urządzenia wraz z okablowaniem do eksploatacji na miejscu — w placówce klienta.
  • Remote Hands & Eyes
    Dzięki usłudze Remote Hands & Eyes Grupy Linx możemy bardziej skutecznie rozwiązać problemy sprzętowe klienta w naszych centrach danych o dowolnej porze dnia i nocy. Nasi inżynierowie pozostają do dyspozycji klientów 24 godziny na dobę. To oni stanowią „ręce i oczy” klienta podczas rozwiązywania problemów ze sprzętem, dzięki czemu można zaoszczędzić czas i pieniądze.